Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Novotná, Vanesa
NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného vinařství sběr sekundár-ních dat za pomoci hloubkového rozhovoru s majitelem. Po vyhodnocení byla na-vřena vhodná komunikace vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Návrh strategie marketingové komunikace spolecnosti
Mařík, Daniel ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie marketingové komunikace společnosti Hitpoint s.r.o. První část diplomové práce se věnuje teoretickým podkladům, které budou využity v rámci analytické a návrhové části. V analytické části je popsána samotná společnost Hitpoint s.r.o. Byl také vypracován výzkum v rámci sociálních sítí a analýzy PEST, SWOT a Porterův model 5 sil. Na základě výsledků analýz byl v návrhové části představen návrh na zavedení e-shopu, v rámci, kterého byl vybrán produktový mix, byl navržen způsob určení ceny a další marketingové nástroje. Byla také vypracována časová analýza PERT. Z vypracovaného výzkumu byly také určeny doporučení společnosti v rámci sdíleného obsahu na sociálních sítích.
Strategická analýza firmy Hájek a Boušová, spol. s r.o. «Ovocný Světozor»
Racovscaia, Iulia ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení strategické analýzy pro zhodnocení strategické pozice firmy Hájek a Boušová, spol. s.r.o. (Ovocný Světozor) na českém trhu a formulace doporučení pro budoucí vývoj. Na začátku práce autorka vysvětlí pojem strategická analýza. Dále pozornost bude věnována nejznámějším analýzám vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Nejprve půjde o analýzu makrookolí podniku představující takové prostředí, které může firma jen těžko ovlivnit, např. legislativní, ekonomické, společenské či technologické. Pak rozšíříme znalosti o odvětví, ve kterém firma funguje, pomoci analýzy mikrookolí. Posledním analyzovaným prostředím bude vnitřní prostředí podniku, které představuje analýza vnitřních zdrojů firmy: klasifikace zdrojů, VRIO analýza, finanční analýza, portfolio analýza. Na základě těchto analýz by mělo být možné sestavit množiny silných a slabých stránek organizace a její potenciální příležitosti a ohrožení. Přínosem dané bakalářské práce bude zhodnocení faktorů, ovlivňujících rozvoj firmy Ovocný Světozor, zjištění její silných a slabých stránek.
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Mašek, Karel ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic, a.s. Za pomoci veřejně dostupných zdrojů dochází ke zkoumání vývoje makrookolí a mikrookolí, kde dochází k definici a rozdělení telekomunikačního trh do pěti segmentů. Následně je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil, která zkoumá konkurenční tlaky působící na trhu, tak i na společnost Vodafone. Následně dochází k finanční analýze a produktové analýze, na jejímž základě je sestavena Ansoffova Matice. V závěru práce dochází k syntéze analýz, a navržení několika variant strategií.
Strategická analýza organizace neziskové organizace Bezobalu, z.ú.
Bobková, Ludmila ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Gmentová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na strategickou analýzu neziskové organizace Bezo-balu, zabývající se aplikovaným výzkumem bezobalového prodeje v České republice. Teoretická část zprvu vymezuje pojmy a hlavní faktory, jež neziskový sektor provází. Dále se práce soustředí na strategickou analýzu organizace, tedy na analýzu makrookolí, analýzu mikrookolí a analýzu zdrojů organizace. Stanoveným cílem je zhodnocení všech vlivů, které organizaci ovlivňují, ale i skutečností, jež může organizace sama ovlivnit a využít i v příležitosti. Práce by měla neziskové organizaci přinést kompletní souhrn procesů, které mimo i v organizaci probíhají.
Strategická analýza firmy Karlovarské minerální vody, a. s.
Ly, Tuong Vy ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Obergruber, Petr (oponent)
Obsahem bakalářské práce je strategická analýza firmy Karlovarské minerální vody, a.s. za období 2009-2014. Cílem práce je provést strategickou analýzu vybrané společnosti. Na základě strategické analýzy zhodnotit současnou pozici firmy na trhu výroby nápojů. Součástí práce je detailní strategická analýza a analýza vnitřních zdrojů. Ve strategické analýze byla použita analýza makroekonomická, mikroekonomická a SWOT analýza. Pro analýzu vnitřních zdrojů bylo použito několika nástrojů k hodnocení výkonnosti firmy. Mezi ně patří horizontální, vertikální analýza a poměrové ukazatele. V další části byly provedeny bonitní a bankrotní modely, srovnány výsledky v odvětví, ekonomická přidaná hodnota (EVA). Poslední část této práce je optimální návrh podnikové strategie společnosti KMV, a.s.. Závěr práce byl zaměřen na zhodnocení finanční situace podniku a případný návrh určitých opatření pro budoucí vývoj z pohledu vlastníků.
Analýza strategických rozhodnutí a posouzení jejich vlivu na prosperitu nakladatelství Paseka.
Palusková, Lucie ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením, významem strategie a základními metodami strategické analýzy. Vybrané metody jsou následně aplikovány na konkrétní podnik -Nakladatelství Paseka. Hlavním cílem práce je provést celkové zhodnocení strategické pozice Nakladatelství Paseka v kontextu současného knižního trhu. Dále pak reflektovat stav současného nakladatelského odvětví a upozornit na hlavní faktory, které přímo ovlivňuji strategickou pozici nakladatelství. Na základě strategické analýzy je provedena syntéza získaných poznatků, která vede k formulaci strategických doporučení pro základní oblasti činnosti nakladatelství.
Strategická analýza
Burešová, Barbora ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Radil, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce si dává za cíl provést strategickou analýzu a odhalit strategické konkurenční výhody K Brewery a její šance uspět na silně konkurenčním pivním trhu. Za tímto účelem diplomantka prostřednictvím externí analýzy nejprve zmapuje globální i oborové okolí podniku a posléze v rámci analýzy vnitřního prostředí organizace identifikuje její specifické zdroje a schopnosti. V rámci syntézy zjištění obou rozborů potom bude vzájemně konfrontovat silné a slabé stránky podniku s jeho možnými ohroženími a příležitostmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.